Perpetuum se dokáže samofinancovat

28.08.2001 | , Finance.cz
Press centrum


Perpetuum je nový finanční produkt, který v sobě spojuje výhody stavebního spoření a životního pojištění. Především však umožňuje po 5 letech pravidelného ukládání úspor dále získávat statní podporu a další výhody i bez toho, aby uživatel spořil jakékoliv další peníze. Tento produkt je od dnešního dne možné online objednat pouze na finančním serveru www.finance.cz, který produkt připravil ve spolupráci s Životní pojišťovnou Wuestenrot, Stavební spořitelnou Wuestenrot a se společností FINANCE.EU.

Perpetuum dovoluje na jedny peníze získat několik státních dotací, využít daňové zvýhodnění, šetřit na bydlení a být zároveň pojištěn. Navíc po 5 letech pravidelného ukládání peněz uživatel produktu nemusí platit na svůj spořící účet již žádné peníze a stále může získávat výhody, plynoucí ze sjednané kombinace stavebního spoření a životního pojištění. Další měsíční spořící splátky jsou financovány z úroků a výnosů z částky, kterou uživatel nastřádal za předcházejících 5 let. Dalším zajímavým zvýhodněním je i to, že pokud dojde k pojistné události, například úraz a z toho plynoucí pracovní neschopnost, pravidelnou spořící splátku za uživatele uhradí pojišťovna. Perpetuum je finanční nástroj vhodný především pro dlouhodobé zhodnocení peněz, tedy dobu delší, než 5 let. Při dodržení pětileté a víceleté doby spoření vykazuje Perpetuum vyšší zhodnocení, než ostatní formy ukládání peněz. Srovnání výnosnosti produktu Perpetuum a ostatních finančních nástrojů lze nalézt na : http://www.finance.cz/home/pojistovnictvi/zpravodajstvi/perpetuum/. Produkt PERPETUUM je možné kromě online cesty možné uzavřít prostřednictvím poradců dceřinných společností FINANCE.EU - ROFIS a FiM – Finanční marketing.

,,Pokud uživatel naspoří určitou částku, produkt se následně samofinancuje, navíc během doby spoření může využívat výhod spojených se stavebním spořením i s životním pojištěním.“ říká k výhodám produktu Ing. Pavel Manhalter, výkonný ředitel FINANCE.EU a doplňuje ,,To je podle nás a našich partnerů cesta, jak oslovit již poměrně nasycený trh s produkty stavebního spoření a naopak neaktivní trh s životním pojištěním“.

Autor článku


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: Press centrum