"Finanční výše požadavků Czech On Line je v řádech desítek milionů korun, tedy v podstatě ve výši investic, které společnost Prima směřovala do propagace loga a názvu VyVolení," sdělil v tiskové zprávě generální ředitel Primy Martin Dvořák.
Prima uznává, že COL je vlastníkem známky, snahu o finanční vyrovnání však považuje za "nemorální" přístup a snahu se "přiživit" na popularitě pořadu, který Prima vysílá od minulé neděle. "Rozhodně si nejsme vědomi žádného pochybení a podle toho budeme dále postupovat a pokračovat v realizaci projektu VyVolení," uvedl Dvořák.
Pod názvem Vyvolená se před časem vysílal pořad reality show na kabelové hudební stanici Óčko a na pořadu se COL prostřednictvím Volný.cz podílel. Óčko přitom "dodalo" dvě své tváře - Evu Aichmajerovou a Lejlu Abbasovou - coby moderátorky konkurenčnímu podniku Novy a její reality show Big Brother. "Velkého bratra" začne Nova vysílat v neděli.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
