CAC LEASING se změní na UNICREDIT LEASING

09.11.2006 | , CAC Leasing
Tiskové zprávy


V rámci integrace skupiny HVB, včetně BA-CA Leasing a jejích dceřiných společností ve střední a východní Evropě (CEE), se skupina UniCredit dostala do nových dimenzí.

Provozuje vedoucí bankovní síť v regionu se zhruba 3,000 pobočkami v 17 zemích CEE. V leasingovém podnikání má skupina UniCredit druhou největší evropskou leasingovou skupinu s 9.8 miliardami Euro  objemu nových obchodů v roce 2005. Skupina  pokrývá 16 zemí a je jasným číslem jedna v regionu střední a východní Evropy s aktivním provozem ve 13 zemích, kdy v šesti u zemích má  vedoucí postavení.

Skupina nyní upravuje svoji architekturu značky na tuto novou dimenzi. CEE značky budou úzce svázány se zastřešující značkou “UniCredit Group” tak, aby byla zdůrazněna síla a příležitosti, které daná síť nabízí svým zákazníkům. Proto budou leasingové jednotky CEE přejmenovány na “UniCredit Leasing” a to v následujících zemích: Bulharsko, Česká republika, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Slovensko, Ukrajina a Pobaltí. V Polsku a Rusku bude rozhodnutí o značce teprve učiněno. Přejmenování je plánováno na rok 2007.

Současný proces integrace leasingových společností ve střední a východní Evropě nabízí dobrou příležitost pro standardizaci „značek“ v daném regionu. Toto zajistí konzistentní image skupiny a jasné rozpoznání značek různých leasingových společností.

Nové jméno “UniCredit Leasing“ vytváří přímé spojení se skupinou UniCredit Group, jednou z vedoucích bank a poskytovatelů leasingu v Evropě. Toto rozhodnutí umožňuje leasingovým společnostem ve střední a východní Evropě využívat silné stránky skupiny pro své činnosti.


CAC LEASING, je na českém trhu zavedenou značkou. Je synonymem úspěchu, kvality a stability, zdůrazňuje Jiří Matula, předseda představenstva  CAC LEASING. Dále dodává, že v  oboru leasingového podnikání jsme docílili za 15 let své historie v roce 2005 12,6% podílu  na trhu.

Jaroslav Jaroměřský, místopředseda představenstva CAC LEASING vidí v nové architektuře značky celou řadu příležitostí k využití synergie – jak v komunikaci a  obchodu, tak z hlediska nákladovosti a procesů. „ Pod novým obchodním názvem bychom chtěli vystupovat již v polovině příštího roku“ dodává Jaroslav Jaroměřský.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy