Česká spořitelna snižuje odpovědnost klienta při ztrátě karty a výrazně rozšiřuje pojištění zneužití karty

14.11.2006 | , Česká spořitelna
Tiskové zprávy


Banka tak ruší dosavadní pravidlo, kdy ručila za transakce až od okamžiku blokace karty.

Od 1. ledna 2007 ručí Česká spořitelna za neoprávněné transakce ztracenou nebo odcizenou platební kartou přesahující částku 4 500 Kč již ve lhůtě 48 hodin před blokací karty. Banka tak ruší dosavadní pravidlo, kdy ručila za transakce až od okamžiku blokace karty. Zároveň ČS prodlužuje pojištění zneužití karty až na dobu 96 hodin před blokací karty a rozšiřuje ho o PINové transakce. Novinkou je od prosince 2006 také možnost dobití kreditu mobilu v síti T-Mobile ve všech bankomatech ČS.

„Jako první banka v ČR přistupujeme na vzorové obchodní podmínky ČNB a ručíme za transakce ztracenou či odcizenou kartou již před její blokací. Tímto jsme splnili další z cílů naší strategie Banka první volby. Věříme, že snížení odpovědnosti klienta při ztrátě karty je dalším krokem ke zlepšení práv klientů v bankovním světě,“ uvedl Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra ČS.

ČS od ledna 2007 prodlužuje pojištění zneužití karty až na dobu 96 hodin před blokací karty a rozšiřuje ho o PINové transakce. Dále ČS zdvojnásobuje limity pro ztrátu nebo odcizení dokladů a klíčů až na 8 000,- Kč a také zdvojnásobuje limit pro odcizení hotovosti až na 10 000,- Kč. Cena pojištění se přitom nemění. Pojištění zneužití karty lze sjednat k debetním, kreditním i charge kartám. Roční poplatek za pojištění začíná už na 170,- Kč a je různý podle výše pojistného krytí.
Blokaci ztracené nebo odcizené karty může klient nahlásit na lince ČS 800 207 207, a to 24 hodin denně.

Další novinkou od prosince 2006 je možnost dobít kredit mobilního telefonu ve všech bankomatech ČS v síti T-Mobile. Klienti ČS tak mohou on-line dobít 200, 400, 600, 1 000, 2 000, 4 000 Kč + jiná částka (zaokrouhlená na celé Kč od 200 Kč až do výše 9 999 Kč).

Autor článku

Tisková zpráva

Články ze sekce: Tiskové zprávy