Dnešní oficiální pokus o překonání rekordu se uskutečnil na trati mezi Štrasburkem a Paříží, vybudované speciálně pro TGV. Speciálně upravený vlak vyrazil na vybraný úsek krátce po 13:00 a k vytvoření rekordu potřeboval necelou čtvrthodinu.
Pro výrobce těchto rychlovlaků, společnost Alstom, bylo překonání rekordu záležitostí prestiže i způsobem jak si zajistit publicitu potřebnou pro jednání o jejich prodeji do zahraničí. Test zároveň poslouží potřebám vývoje nové generace TGV, které mají jezdit za běžného provozu rychlostí až 350 kilometrů v hodině. Jejich nyní používaná generace vyvíjí rychlost až 320 kilometrů.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					