Tržby se zvýšily o osm procent na 2,68 miliardy USD. Téměř 80 procent tržeb Avonu pochází ze zahraničí. Tržby rostly ve všech kategoriích produktů. Prodej parfémů stoupl o 16 procent a dekorativní kosmetiky o 12 procent.
Avon rovněž ve čtvrtletí zvýšil výdaje na reklamu o 19 procent na 97 milionů USD. Nejvíce rostly reklamní výdaje v Latinské Americe, která je největším regionem Avonu. Tržby se zde zvýšily o 16 procent na 1,14 miliardy USD, hlavně díky Brazílii a Mexiku, které vyrovnaly i pokles ve Venezuele.
V Severní Americe se tržby naopak snížily o šest procent na 546,4 milionu USD. Ve většině dalších regionů sice rostly, nižší však byly také v Číně, která je však pro Avon nejmenším regionem. Tržby v Číně se snížily o 32 procent.
Avon kvůli recesi zvýšil najímání nových prodejců a zvýšil počet nabízených položek za cenu pod pět dolarů. Firma je nyní téměř u konce restrukturalizace, která zahrnuje snižování počtu zaměstnanců a režijních nákladů, napsala agentura AP.