Výkonnostní marketing se zaměřuje na dosahování měřitelných výsledků reklamních kampaní na internetu. "Akvizicí vznikne ze dvou největších společností v oboru jednoznačný lídr na trhu, který bude schopen spravovat všechny skupiny klientů," oznámily firmy. Spojení bude také znamenat vznik nových týmů i rozšíření působnosti v on-line marketingových službách.
Ataxo působí na středoevropském trhu více než deset let jako přední hráč v oblasti internetového a výkonnostního marketingu. Mezi jeho zákazníky jsou drobní živnostníci i velké nadnárodní korporace. Agenturní část se zabývá internetovým marketingem, Ataxo Interactive vyvíjí technologie zaměřené především na marketing na internetu. V roce 2010 společnost uvedla na trh nástroj pro monitoring sociálních médií v Česku a na Slovensku, Ataxo Social Insider.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
