Podniky se chystají vytvořit příští měsíc společný podnik a předpokládá se, že japonský mobilní operátor do něj investuje zhruba dvě miliardy jenů (415 milionů Kč). Baidu podle zprávy převezme 80 procent společné firmy, DoCoMo bude mít zbytek.
Firmy počítají s tím, že budou vyvíjet a provozovat stránky s vyhledávacími funkcemi a obrátí se na japonské společnosti, aby jim dodávaly materiál pro mobily, například hry, animaci či komiksy. Klientelou budou uživatelé čínských mobilních sítí.
Japonská DoCoMo má také v plánech vytvořit distribuční systém ve Vietnamu a chce prodávat své služby telekomunikačním firmám v dalších regionech Asie. DoCoMo také zvažuje investice do místních dodavatelů mobilního obsahu, napsala agentura Reuters.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					