Na růstu prodeje piv v tuzemsku se podílela zejména desetistupňová a dvanáctistupňová piva značky Krušovice. Druhým důvodem podle Hauptmanna byl zvýšený prodej piv značky Zlatopramen, které se stáčejí do plastových lahví o obsahu jeden a půl litru.
"Po dvou letech poklesu trhu s pivem se rok 2011 vyznačoval mírným růstem. Rok 2012 však přináší nové výzvy. Doba zůstává nejistá a dosažení našich cílů bude letos ovlivněno ekonomickým vývojem v Evropě i jeho dopady na chování a kupní sílu českých pivařů," komentoval výsledky generální ředitel Heineken ČR Etienne Strijp.
Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V ČR má rozsáhlé portfolio značek, které obsahuje mimo jiné Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, nealkoholické Fríí a další. V současné době je Heineken ČR třetím nejsilnějším hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce piva.
mar jpt



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
