Z účetnictví Saabu podle správců vyplývá, že firma dluží 13 miliard švédských korun (36 miliard Kč). Hodnota jejích aktiv se přitom pohybuje pouze kolem 3,6 miliardy švédských korun.
Mezi věřitele automobilky patří například bývalý majitel General Motors, zaměstnanci či švédská vláda. Zaměstnanci samotné společnosti Saab Automobile podle správců žádné peníze neobdrží, zatímco pracovníkům divize Saab Automobile Powertrains by mohly být určité částky vyplaceny.
Švédský soud vyhlásil bankrot Saabu koncem loňského roku. Automobilka již loni v dubnu zastavila výrobu, protože její dodavatelé přerušili dodávky kvůli nezaplaceným účtům. Správci Saabu letos v únoru uvedli, že obdrželi několik nabídek na záchranu podniku od švédských i mezinárodních investorů. Dnes se k vývoji kolem možné záchrany Saabu nevyjádřili.
Ztrátový Saab předloni od amerického koncernu General Motors koupila nizozemská společnost Swedish Automobile za 400 milionů dolarů (zhruba 7,5 miliardy Kč). Loni v říjnu se Swedish Automobile předběžně dohodla, že Saab převezmou čínské společnosti Pang Da Automobile Trade a Zhejiang Youngman Lotus Automobile. Tato dohoda však zkrachovala, protože narazila na řadu překážek, včetně odporu GM. Firma Youngman se ale letos podle médií začala o Saab opět zajímat.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
