Nové zákazníky získal Centropol zejména z řad domácností. Letos očekává tržby kolem šesti miliard Kč. Informace o loňském zisku nezveřejnil.
"Podařilo se nám ale, také díky nejvýhodnější ceně, vyhrát několik výběrových řízení na dodavatele elektřiny pro firemní zákazníky, státní správu a samosprávu. Především tuto oblast bychom chtěli posilovat i v letošním roce," uvedl obchodní ředitel Centropolu Lukáš Pokrupa.
V letošním roce chce společnost získat dalších asi 50.000 zákazníků, a dostat se tak na celkový počet zhruba 300.000 odběratelů.
Centropol patří k hlavním tuzemským alternativním prodejcům plynu a elektřiny. Na trhu působí od roku 2007. V posledních letech získává tisíce klientů většinou na úkor velkých firem jako ČEZ či RWE.
V prvním letošním čtvrtletí změnilo prodejce elektřiny kvůli zajímavým cenovým nabídkám asi 164.000 zákazníků, což je meziročně o zhruba 21.000 více. U plynu přešlo v prvním čtvrtletí k jinému dodavateli 109.000 zákazníků, což je asi o polovinu meziročně více. Odborníci očekávají, že růst v počtu změn prodejců bude letos zpomalovat kvůli postupnému nasycení trhu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
