Obrat Samsungu činil ve druhém čtvrtletí 47 bilionů wonů a byl tak mírně nižší než firmou předpokládaných 50 bilionů. Táhly ho především prodeje nového mobilního telefonu Galaxy S III. Naopak u televizí a domácích spotřebičů se společnost zřejmě potýká s větším tlakem na cenu, než se předpokládalo.
Přestože je provozní zisk Samsungu na rekordní úrovni, vedení společnosti se obává problémů s tržbami kvůli krizi v eurozóně. Euro proti korejskému wonu oslabilo od loňského roku o osm procent a je na dvouletém minimu.
"Evropa je náš největší spotřebitelský trh pro elektroniku a možná budeme nuceni zahájit škrty v nákladech a zvýšit prodejní ceny, pokud euro bude dál klesat," řekl reuters pod podmínkou anonymity jeden z manažerů jihokorejské firmy.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
