Management se nyní chystá prosadit už dříve avizované propouštění, v jehož rámci počítá se snížením počtu zaměstnanců asi o deset procent. Díky tomu chce ušetřit až 1,5 miliardy eur (asi 38,3 miliardy Kč). Připravovaná restrukturalizace ve Francii naráží na tvrdý politický odpor.
Ztráta v automobilové divizi v pololetí činila 662 milionů eur, což je hlavní příčina celkové ztráty. Na ni management upozornil už před pár dny, kdy oznamoval, že z továren automobilky ve Francii bude muset odejít kolem 8000 zaměstnanců.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
