Tržby společnosti v prvním finančním čtvrtletí končícím v červnu stouply o 42 procent na 2,44 bilionu jenů. Automobilka potvrdila, že v celém finančním roce počítá se zdvojnásobením zisku na 470 miliard jenů. Firma hodlá zvýšit celoroční prodej o více než třetinu na 4,3 milionu vozů, napsaly agentury AP a Reuters.
Analytici však upozorňují na rostoucí konkurenci, a to zejména ze strany jihokorejských a amerických automobilek. "V segmentu, kterému dříve dominovaly japonské značky, je nyní nabízeno příliš mnoho modelů," uvedl analytik Kunihiko Šiohara ze společnosti Credit Suisse. Japonské automobilky se navíc potýkají s negativním dopadem silné domácí měny na exportní příjmy.
pmh dvd



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
