Hertz a konkurenční firma Avis, která je trojkou na americkém trhu, učinily v uplynulých letech několik nabídek na Dollar Thrifty. Dohoda však nikdy nebyla uzavřena, buď kvůli neshodě o cenu nebo obavám, zda transakci schválí antimonopolní úřad.
Hertz nyní s cílem získat povolení k převzetí antimonopolním úřadem souhlasil, že prodá svoji nízkonákladovou značku Advantage, která se zaměřuje na stejný trh jako Dollar Thrifty. Novými majiteli Advantage se stanou Franchise Services of North America a Macquarie Capital, cena nebyla zveřejněna.
Hertz získá jednu akcii Dollar Thrifty za 87,50 dolaru. Ve srovnání s páteční závěrečnou cenou akcií to představuje zisk osm procent. V dubnu 2010 Hertz nabídl za Dollar Thrifty 1,2 miliardy USD. Dollar Thrifty je čtvrtou největší autopůjčovnou v USA, napsala agentura Reuters.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
