Souhrnný index spotřebitelské nálady se zvýšil na 70,3 bodu ze srpnových 61,3 bodu. Analytici přitom očekávali mírnější nárůst na rovných 63 bodů, napsala agentura Reuters.
"Navzdory ekonomické nejistotě jsou spotřebitelé o něco optimističtější," uvedla ředitelka výzkumného centra Conference Board Lynn Francová. Podíl spotřebitelů, podle kterých je obtížné získat práci, klesl na 39,9 procenta ze srpnových 40,6 procenta. Podíl respondentů, podle nichž je práce dostatek, naopak stoupl na 8,3 procenta ze 7,2 procenta.
Ekonomové sledují údaje o spotřebitelské důvěře pozorně, protože se z nich snaží odvodit budoucí vývoj spotřebitelských výdajů. Ty ve Spojených státech zajišťují více než dvě třetiny ekonomické aktivity.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
