"Pokles trvá už čtvrtým rokem a dostat se zpět na rekordní úroveň se nám asi dlouho nepodaří," uvedl Mašek.
Ze stavebních firem podle generálního ředitele SPS navíc zmizelo asi 40.000 pracovních míst. "Firmy nejdříve hodně propouštěly zahraniční zaměstnance, ale poté bohužel i kvalifikované pracovníky," dodal Mašek.
Tuzemské stavebnictví zažilo vrchol výkonnosti v roce 2008 a od té doby nepřetržitě klesá. Obrat nepřineslo ani prvních sedm měsíců letošního roku, odvětví padá naopak rychleji než loni. Aktuální výkon odvětví je podle Českého statistického úřadu nižší než v roce 2005.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
