Německo je největším automobilovým trhem v Evropě. Prudký pokles poptávky po automobilech v září zaznamenaly i některé další velké evropské země. Ve Francii se prodej snížil o 18 procent a v sousedním Španělsku se propadl dokonce o téměř 37 procent.
Poradenská společnost LMC Automotive v srpnu předpověděla, že celosvětový prodej osobních a lehkých užitkových automobilů v letošním roce stoupne o pět procent na rekordních 79,4 milionu vozů. V Evropě však LMC očekává pokles prodeje o pět procent na 18,2 milionu vozů.
Evropský trh tlačí dolů hospodářská recese a obavy ohledně budoucnosti eurozóny. V příštím roce by měl prodej v Evropě podle LMC stoupnout o dvě procenta, pokud eurozóna současnou krizi překoná. V případě rozpadu eurozóny by se však mohl propadnout o dva miliony vozů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
