"Zahájili jsme růstovou ofenzivu. S novými produkty vstupujeme do růstových automobilových segmentů i na nové trhy," řekl Sedran. "Chceme se stát druhou nejsilnější automobilovou značkou v Evropě, a to ziskovým způsobem. Nebudeme si tržní podíl kupovat," dodal.
Opel je součástí největší americké automobilky General Motors. Minulý týden se v médiích objevily zprávy o tom, že GM a její francouzský partner PSA Peugeot Citroën plánují vytvoření společného podniku v Evropě, který by spojil německou značku Opel s automobilovými aktivitami PSA. Sedran dnes nicméně zdůraznil, že Opel zůstane i nadále součástí GM. "Opel je plně integrován do globální struktury GM," dodal.
Podíl značky Opel na evropském automobilovém trhu v září podle sdružení ACEA činil 7,5 procenta. Jedničkou byla značka Volkswagen s podílem 11,9 procenta, za kterou následoval Ford s podílem 8,2 procenta.
Opel se v minulých letech dostal do existenčních problémů a GM chystala jeho prodej. Z toho nakonec sešlo a GM se rozhodla Opel restrukturalizovat vlastními silami. Opel již v rámci restrukturalizace uzavřel továrnu v belgických Antverpách a zrušil 8000 ze 48.000 pracovních míst.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
