V období mezi červnem a zářím ovšem společnost v čistém vyjádření zaznamenala ztrátu 59 milionů dolarů, tedy dva centy na akcii. Před rokem ve stejném období ohlásila výnos 227 milionů dolarů, nebo-li deset centů na akcii.
Vyšší tržbu analytici zdůvodňují oživením reklamních výnosů a sílícím zapojením Facebooku do sféry mobilní komunikace. Právě úspěch na mobilním poli je označován za hlavní bonus třetího čtvrtletí. Tržby za reklamu stouply v meziročním vyjádření o 36 procent na 1,09 miliardy dolarů, zatímco tržby z ostatních činností jen o 13 procent na 176 milionů dolarů.
Podle agentury Thomson Reuters analytici čekali celkový růst objemu tržeb na 1,23 miliardy dolarů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
