Ford by tímto krokem zcela ukončil svou produkci vozů v Británii. Jeho ostatní britské závody vyrábí pouze motory a další automobilové součástky. Automobilka se nyní snaží zastavit ztráty evropských aktivit snižováním fixních nákladů.
Ve středu firma oznámila, že do konce roku 2014 uzavře svoji továrnu v belgickém městě Genk. Závod má 4500 zaměstnanců a u dodavatelů továrny zřejmě přijde o práci dalších 5000 lidí.
Ford letos očekává v Evropě ztrátu více než miliardu dolarů (přes 19 miliard Kč). Evropa má na celkovém prodeji automobilky čtvrtinový podíl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
