Automobilka již dříve uvedla, že od ledna do září zvýšila prodej o 15 procent na více než 104.000 vozů. Porsche těží ze silné poptávky v Asii a Americe, která kompenzuje pokles prodeje na evropském trhu. V samotném září se celosvětový prodej automobilky zvýšil o 13 procent. V Evropě sice prodej klesl o více než pět procent, v Asii a Americe však stoupl zhruba o čtvrtinu.
Porsche chce do roku 2018 zvýšit celosvětový prodej na zhruba 200.000 vozů ročně. K dosažení tohoto cíle má přispět nový terénní model Macan, který by se měl začít prodávat v roce 2014.
Volkswagen letos získal nad Porsche stoprocentní kontrolu. Koncern, jehož součástí je Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
