V minulosti téměř vždy platilo, že když se na trhu objevil nový přístroj od Applu, hodiny před zahájením prodeje se před obchody srocovaly masy lidí. Tentokrát to tak ale není, což by podle agentury Reuters mohlo být i tím, že na trhu je celá řada tabletů.
Před obchodem Apple v Sydney před otevírací dobou postávalo zhruba 50 lidí. Když ale podnik uváděl na trh nový iPhone, fronta se táhla i několik bloků od obchodu.
O trochu větší zájem o tablety iPad mini zaznamenaly obchody v Tokiu a v jihokorejské metropoli Soulu, kde čekalo více než 100 lidí. Propadákem ale skončilo zahájení prodeje v Hongkongu: když tamní obchod otevřel, personál početně převažoval nad počtem zákazníků.
Apple dlouho odmítal vyrábět tablet s menším displejem, přiměla jej k tomu zřejmě až obliba těchto přístrojů, které na trh dodává konkurence. Na trhu už ale začíná být těsno, nejnověji se tam dere i Microsoft s tabletem Surface.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
