První místo prodejního žebříčku si udržela Škoda s růstem o 3,5 procenta na 45.552 prodaných vozů a podílem téměř 31 procent. Následují Hyundai, který zvýšil prodej o třetinu na 12.853 aut, a Volkswagen, který rostl o 1,4 procenta na 12.579 prodaných automobilů. Na dalších místech skončily značky Ford, Renault, Kia a Peugeot.
Benzinový pohon mělo 56 procent prodaných aut, diesely tvořily 41 procent. Dovoz ojetých aut do října klesl o čtyři procenta.
Prodej nových lehkých užitkových aut klesl o desetinu na 9338 vozů, největší podíl na trhu měly značky Volkswagen, Ford a Fiat. Kategorie nákladních aut zaznamenala pokles o 6,4 procenta na 6028 vozů. Prodej autobusů se snížil o 8,2 procenta na 573 vozidel. Podobně klesl i prodej motocyklů na 14.483 strojů.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
