Změlík spolu se vstupem do Victoria-Tip oznámil plány na další rozvoj podniku. "Do budoucna chceme klientům nabízet nejatraktivnější produkty a služby. Zavedeme nové prvky, které budou nekopírovatelné nebo velmi obtížně kopírovatelné a to za významných finančních investic," sdělil podnikatel.
Victoria-Tip má v současnosti 230 poboček. Pod Změlíkovým vedením chce společnost v roce 2013 rozšířit podnikání až na 1000 prodejních míst.
Firma Victoria-Tip vznikla v roce 2003. Společnost měla loni provozní ztrátu kolem 12 milionů korun, což je přibližně stejný výsledek jako v roce 2010. Tržby firmy klesly v roce 2011 o 24 procent na 213,4 milionu korun, vyplývá z výroční zprávy uložené ve Sbírce listin.
Změlík, olympijský vítěz v desetiboji z Barcelony v roce 1992, není v sázkovém odvětví nováčkem. V minulých letech vlastnil sázkovou společnost Startip.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
