Společnost těží ze silného růstu poptávky v Číně, Spojených státech a východní Evropě. Ten kompenzuje slabý prodej v západní Evropě. Volkswagen, jehož součástí je rovněž Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.
Výzkumná společnost R.L. Polk minulý měsíc předpověděla, že celkový prodej aut v západní Evropě se letos sníží o milion vozů na 11,76 milionu. Poptávku po automobilech v západní Evropě nyní tlačí dolů hospodářský útlum a obavy ohledně budoucnosti eurozóny.
Prodej nových osobních automobilů v celé Evropské unii se v říjnu podle dnešních údajů meziročně snížil o pět procent na 959.412 vozů po zářijovém propadu o 11 procent. Klesá tak již 13 měsíců za sebou.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
