"Vážená správní rado KIT digital," píše Tuzman v otevřeném dopise současnému vedení podniku. "Oznámení firmy z 21. listopadu v zásadě dává předchozímu vedení vinu za zpožděné zveřejnění finančních výsledků za třetí čtvrtletí a mimo jiné i za záměr přepracovat finanční výkazy za léta 2009 až 2011. Snaha firmy přičítat její současné problémy bývalému vedení je falešná," píše se dále.
Tuzman z firmy odešel v dubnu letošního roku, kdy společnost vyměnila podstatnou část vedení. Bývalý manažer v dopise nabízí, že je ochoten vést skupinu soukromých investorů a za jednu akcii KIT digital dát hotově 3,75 USD. Díky tomu se před začátkem obchodování na trhu Nasdaq v New Yorku trochu zmírnil propad kurzu.
KIT digital nesrovnalosti v účetnictví přiznala v tiskové zprávě, kterou vydala ve středu po skončení obchodování v USA. Tam její akcie klesly o 1,4 procenta na 2,07 USD, později v elektronických systémech reagovaly na zprávu propadem o více než 75 procent na 0,50 USD. Ve čtvrtek se ale v USA kvůli svátku Dne díkůvzdání neobchodovalo, a proto akcie zatím nestihly na zprávu reagovat.
Těsně před začátkem dnešního obchodování v USA akcie KIT digital díky Tuzmanově nabídce zmírnily propad asi na 54 procent a pohybovaly se kolem 0,96 USD. Akcie KIT digital se ještě donedávna obchodovaly na hlavním trhu pražské burzy. V říjnu z něj ale odešly a teď se obchodují už jen v segmentu Start, který je určen pro menší a začínající firmy.
KIT digital poskytuje řešení pro správu videí prostřednictvím protokolu IP a má zákazníky ve více než 50 zemí světa. Podnik má pobočky na všech kontinentech a služby poskytuje řadě velkých podniků z technologického, zábavního nebo mediálního sektoru. Patří k nim například Google, MTV, BBC, Hewlett-Packard nebo Disney-ABC.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					