Správce tvrdil, že před pádem záložny selhal tehdejší Úřad pro dohled nad družstevnímu záložnami (ÚDDZ). Nedokázal prý zabránit špatnému hospodaření a následnému krachu. Justice ale dospěla k závěru, že hlavní zodpovědnost za vzniklou škodu nese tehdejší představenstvo, které údajně odčerpalo ze záložny majetek. Stát měl jen omezené možnosti kontroly.
"Vzhledem k tomu, že primární a přímou příčinou odčerpání majetku záložny bylo protiprávní jednání jí samotné (jejích představitelů), na němž se ÚDDZ nepodílel, tak jeho - byť liknavý - postup při dohledu není v příčinné souvislosti se vznikem škody," rozhodl Nejvyšší soud.
Ve sporu o náhradu majetkové újmu nejprve Obvodní soud pro Prahu 1 v roce 2008 rozhodl, že ČNB musí zaplatit správci 187,6 milionu korun, dalšímu nároku ve výši 76,7 milionu nevyhověl. Městský soud v Praze ale loni v únoru rozsudek změnil a žalobu zcela zamítl.
Družstevní záložny, novodobé kampeličky, začaly vznikat v roce 1996. Na přelomu století se v Česku odehrála vlna jejich pádů. V likvidaci nebo konkurzu se ocitly téměř dvě třetiny existujících kampeliček, ztratily se z nich miliardy korun. Vkladatelé často získali zpět jen zlomek svých peněz. Dohled nad záložnami později převzala Česká národní banka, ÚDDZ zanikl.
Pád Družstevní stavební záložny Praha patří k deseti největším krachům. Objem náhrad činil 229 milionů korun, oprávněných osob bylo více než 2500. Záložna vznikla v roce 1997, v říjnu 1999 na ni byla uvalena nucená správa a od roku 2000 byla v konkurzu. Záložna údajně před zásahem úřadu rozpůjčovala asi 90 milionů korun s obtížnou vymahatelností. Dále prý poskytovala skryté úvěry a směnky, nesprávně hospodařila s vklady klientů a měla neúměrně vysoké provozní náklady. Podle dostupných informací nebyl za hospodaření nakonec nikdo potrestán.



 
				







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					