"Informace, které vládě ministr Kalousek předá, se budou týkat jen případného zájmu o privatizaci," podotkl Jakob. Podrobnosti k nabídce, například jak velký balík akcií bude chtít případný zájemce o ČSA koupit a za jakou cenu, nebyly obsahem první fáze hledání strategického partnera pro ČSA, dodala mluvčí aeroholdingu Michaela Lagronová.
K prodeji stát nabízí až 96 procent akcií aerolinií, které aeroholding vlastní. To ale platí pouze pro evropské dopravce. Ostatní aerolinky mohou koupit pouze necelou polovinu akcií, aby bylo zaručeno, že ČSA zůstanou národním dopravcem.
Pokud se ukáže, že některý z padesáti dopravců zájem o privatizaci ČSA potvrdil, zahájí podle Jakoba aeroholding klasické výběrové řízení. Podmínky, za kterých by chtěl zájemce jakkoliv velký podíl v ČSA odkoupit, se budou podle Lagronové posuzovat i v případě, že by se o národní aerolinky přihlásil jediný zájemce. Dosud se v médiích spekulovalo o zájmu společností Korean Air, Air France, Turkish Airlines a Etihad Airways z Abú Zabí
Vláda se ČSA snažila prodat už v lednu 2009. Ve druhém kole výběrového řízení zůstalo pouze konsorcium Unimex a Travel Servis, které za aerolinie nabídlo miliardu korun s podmínkou, že vlastní jmění ČSA bude alespoň na nule; v pololetí ale bylo v minusu přes 700 milionů korun. Původně se očekával výnos z privatizace ČSA v rozmezí tří až pěti miliard korun. Vláda posléze rozhodla, že ČSA konsorciu neprodá.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
