Operátoři ale v poslední době na snižování terminačních poplatků reagovali v cenících jen minimálně. Úřad začal takzvané terminační poplatky snižovat v pravidelných půlročních intervalech v roce 2009.
ČTÚ pro výpočet nových maximálních poplatků použil metodu přírůstkových nákladů, kterou doporučuje Evropská komise. Dříve používal metodu, která počítala s historickými náklady operátorů.
Úřad chtěl v příštím roce výrazně snížit i poplatky za volání do pevných sítí. Navržený pokles o tři čtvrtiny až na čtyři respektive osm haléřů za minutu označila nedávno Evropská komise za nedostatečný a vyzvala úřad, aby do skončení šetření nové maximální poplatky neschvaloval. Ceny jsou podle názoru komise vysoké a mohou vytvářet překážky pro vnitřní trh EU.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
