Letiště slouží v Liberci od roku 1934. Nyní funguje jako mezinárodní, ale neveřejné. Letadla ze zahraničí se musejí ohlásit 24 hodin předem. Kvůli hluku a neosvětlené ploše mohou v Liberci přistávat letadla jen ve dne, areál navíc nemá pevnou přistávací dráhu, takže tam mohou přistát jen malá letadla. Vybudování pevné dráhy by podle odhadů přišlo na 200 až 300 milionů Kč, na takovou investici ale město nemá.
O prodeji areálu se jednalo už před sedmi lety, kdy chtěla firma Exonex Airport CZ v Liberci vybudovat mezinárodní letiště. Slibovala do rozvoje areálu investovat půl miliardy korun, projekt ale ztroskotal. Záměr prodat areál letiště pak znovu zveřejnil Liberec na počátku roku 2010, žádal nejméně 104,9 milionu Kč. Zájemce se tehdy našel jediný - zakladatel společnosti Integra Petr Turek. Z prodeje ale sešlo kvůli negativnímu ohlasu veřejnosti i mediální kampani, která se strhla.
Předloni začala radnice o prodeji uvažovat znovu. Nejméně jednoho zájemce o areál už radnice má. Na konci listopadu představila realitní makléřka Iva Löfflerové plány soukromého investora na vybudování mezinárodního letiště. Zájemce, jehož jméno odmítla sdělit v obavě z negativních reakcí veřejnosti, chce v Liberci vybudovat 1200 metrů dlouhou přistávací dráhu. V Liberci by tak mohla přistávat letadla až do 25 tun, která mohou přepravit až 40 pasažérů. Provoz by měl být celoroční a letadla by mohla přistávat i v noci.
Zájemci o letiště mají možnost své nabídky radnici předložit do začátku března, otevírání obálek se uskuteční 6. března.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
