Prodej automobilů v Číně byl loni pod tlakem kvůli zpomalujícímu růstu ekonomiky a slabé poptávce po japonských vozech, která je důsledkem diplomatických sporů mezi Pekingem a Tokiem.
Letos by se měl prodej automobilů v Číně podle průzkumu mezi představiteli domácích i zahraničních automobilek zvýšit o pět až deset procent. Tempo růstu by ale i tak mělo zůstat výrazně slabší než v některých dřívějších letech. V roce 2009 prodej například stoupl o 46 procent a v roce 2010 o 32 procent.
Čína v roce 2009 díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa. Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích kompenzovat slabší poptávku ve vyspělých zemích.
pmh mol



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
