Empresa Media podle serveru začala o deníku uvažovat v souvislosti s úspěšným startem svého bulvárního týdeníku Sedmička. Loni požádala o ochrannou známku s názvem Deník 7 Sedmička, kterou by mohla pro nový bulvární deník využít, uvedl server.
Prodejní cena pět korun je zhruba o polovinu nižší než u bulvárního deníku Aha!, který se prodává za devět Kč. Nejprodávanější český deník Blesk stojí 11 korun.
Prodané náklady bulvárních deníků v posledních letech klesají. Nový konkurent na trhu by rozmělnil čtenářskou obec a dále snížil prodaný náklad nynějších bulvárních deníků, odhadl Mediaguru.cz.
Empresa Media vydává vedle týdeníku Sedmička také časopisy Týden, Instinkt a jejich internetové verze. Loni vydavatelství koupilo většinový podíl v provozovateli celoplošné televize TV Barrandov a počátkem letoška projevilo zájem o převzetí společnosti Metropol Production, pod kterou patří provozovatel televizí Pětka a Metropol. Soukup vlastní také největší tuzemskou mediální agenturu Médea Group.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
