Rozhodnutí omezit výrobu se týká východního Lutychu, kde má ocelářství asi dvousetletou tradici. Šéf tamní pobočky Bernard Dehut řekl, že kvůli nedostatku zakázek a přetrvávajícím hospodářským potížím v Evropě je více než jasné, že je třeba učinit další opatření.
Až firma zavře koksárnu, bude provozovat pět provozů na výrobu oceli. V nich bude podle agentury AP zaměstnávat zhruba 800 lidí.
Odborový svaz FGTB uvedl, že pokud Arcelor své záměry plně prosadí, bude v odvětví výroby oceli pracovat jen asi 900 lidí. V minulosti se přitom kolem Lutychu soustředila právě výroba oceli a v 70. letech zaměstnávala více než 30.000 lidí. Do roku 2005 se celkový počet zaměstnanců snížil asi na 5000.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
