Vysoký meziroční nárůst zisku je hlavně výsledkem návratu k normálnímu hospodaření. Před rokem se totiž firma ještě vzpamatovávala z dopadů rozsáhlého zemětřesení, které zasáhlo severovýchodní část Japonska. Kvůli tomu firma dočasně přišla o pozici největší světové automobilky.
Management očekává, že za celý finanční rok firma vytvoří čistý zisk asi 860 miliard jenů (více než 175 miliard Kč). To je proti původním odhadům o více než deset procent vyšší částka. Fiskální rok japonských firem končí v březnu.
Ke zlepšení odhadu tvorby zisku firmu vede vysoký zájem o model Camry a některých dalších vozů. Firmě se daří hlavně ve Spojených státech, což je pro ni zároveň největší a nejdůležitější trh. Současný pokles kurzu jenu by měl vyhlídky Toyoty na americkém trhu ještě zlepšit.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
