Automobilka tento týden oznámila, že kvůli pokračujícímu propadu evropského automobilového trhu odepsala 28 procent účetní hodnoty svých továren a dalšího majetku. Čistou ztrátu za loňský rok to zvýší o 4,13 miliardy eur (přes 100 miliard Kč).
Krátce po oznámení těchto odpisů se v médiích objevily spekulace o kapitálovém vstupu francouzské vlády do automobilky PSA. "Je to možné," řekl Cahuzac v rozhovoru pro televizi BFM. "Tato firma nesmí zmizet. Musíme udělat vše, co je zapotřebí, aby tato firma přežila," dodal.
Celosvětový prodej automobilky PSA Peugeot Citroën se v loňském roce kvůli slabé poptávce v Evropě propadl o 16,5 procenta na 2,97 milionu vozů. Společnost PSA již loni ohlásila plán na snížení počtu pracovníků o 8000.
PSA Peugeot Citroën je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem aut v Evropě. Firma působí také v České republice, kde má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota.
Snižování počtu zaměstnanců minulý měsíc ohlásila rovněž francouzská automobilka Renault, která chce do roku 2016 ve Francii zrušit 7500 pracovních míst.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
