Domácí odbyt značky VW ale dál klesá. V lednu se prodej těchto vozů v Německu snížil o 3,9 procenta.
Společnost, jejíž součástí je Škoda Auto, minulý měsíc předpověděla, že letošek bude "velmi obtížným rokem". Vyjádřila ale přesvědčení, že prodej si udrží rostoucí trend, zejména díky novému modelu Golf. K růstu by měla dopomoci poptávka v Severní Americe a Číně, v Evropě se ale čeká další pokles trhu.
Součástí koncernu Volkswagen jsou rovněž značky Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini či Seat. Loni firma převzala také výrobce sportovních vozů Porsche. Škoda Auto loni zvýšila prodej o téměř sedm procent na 939.200 aut.
Celoroční prodej celé skupiny loni vzrostl o 11,2 procenta na 9,07 milionu vozů, což bylo poprvé v historii nad hranicí devíti milionů vozů. Byla tak třetí na světě za japonskou Toyotou (9,75 milionu) a americkou General Motors (9,28 milionu). Volkswagen se chce stát do roku 2018 největším výrobcem aut na světě.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
