Nabídka na převzetí podílu v ČSA by byla teprve prvním pokusem Korean Air investovat do aerolinií, které se specializují na přepravu osob. Pro Korean Air připadá v úvahu, že by nabídku podala sama, anebo jako součást konsorcia.
Korean Air hledají příležitost k expanzi ve střední a východní Evropě, kde se zvyšuje poptávka po letecké dopravě. Trasy, na kterých létají ČSA, stejně jako rozmístění jejích odletových stání v regionu, činí z firmy podle názoru WSJ atraktivní cíl k převzetí.
Korean Air provozují osobní přepravu do 11 měst v Evropě, včetně Madridu, Londýna, Paříže a Istanbulu. V regionu střední a východní Evropy ale zatím létají pouze do Prahy a Vídně. Letadla ČSA mají střední a východní Evropu naopak pokrytou velmi dobře, létají do Bukurešti, Budapešti, Varšavy, Rigy i Moskvy.
ČSA jsou ve vlastnictví státu. Vláda už dříve avizovala, že prodej firmy zváží v příštích měsících, možná už v dubnu či květnu.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
