Regulační orgány tvrdí, že Google navzdory výzvám neudělal ve svém přístupu k osobním údajům žádné změny. Jeho klienti tak stále nevědí, jaké informace o nich firma uchovává a jak dlouho.
Loni Google sloučil 60 různých směrnic pro nakládání s osobními údaji do jednoho univerzálního postupu. Firma to označila za nezbytné a legální zeefektivnění svých pravidel a procedur. Uživatelé přitom nemají možnost nová pravidla odmítnout, pokud chtějí služby Googlu nadále používat.
Loni evropská komisařka Viviane Redingová uvedla, že nová pravidla ochrany soukromí, která Google tehdy zavedl, jsou podle evropských úřadů na ochranu osobních údajů v rozporu s unijními zákony. Proti novým pravidlům se loni ohradil i francouzský regulační úřad.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
