Apple ve své reklamě uváděl, že jeho nový iPad Wifi+4G lze v Austrálii přímo připojit k mobilní datové síti 4G provozované dominantní telekomunikační firmou Telstra. Tato síť však je v jiné části komunikačního spektra a iPad se k ní nemůže připojit.
Bromberg dodal, že Apple musí rovněž zaplatit 300.000 AUD za porušení spotřebitelského zákona. Apple již koncem března svoji chybu přiznal a nabídl všem zákazníkům v Austrálii, kteří si jeho nový iPad koupili, vrácení peněz, napsaly agentury AP a Reuters.
Soudce upozornil, že Apple použil stejnou reklamní kampaň po celém světě. "Touha Applu po globální uniformitě dostala větší prioritu, než potřeba dodržení australských zákonů na ochranu spotřebitelů. Takové chování je závažné a nepřijatelné," prohlásil soudce.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
