Mecenášství aneb podpora českých kulturních institucí

15.10.2018 | , Český rozhlas
Komerční sdělení


Mecenášství zahrnuje všechny formy podpory kulturního dědictví. Česká společnost začíná navazovat na tradici mecenášství z doby první republiky, ale i časů mnohem starších. Svůj koncept podpory představil i Symfonický orchestr Českého rozhlasu, jehož unikátní nahrávací i koncertní činnost přispívá k budování národního hudebního archivu, a tím umožňuje zpřístupnit hudbu široké kulturní veřejnosti.

SOČR byl založen roku 1926 a patří k tuzemské interpretační špičce. Jako součást Českého rozhlasu, národní kulturní instituce skýtající nejbohatší zvukový archiv v zemi, zařazuje často do svých programů českou hudbu, minulou i současnou, kterou právě díky nahrávkám uchovává pro další generace.

Jak můžete podpořit SOČR?

Mecenášské vstupenky

Chcete zažít koncert klasické hudby v Rudolfinu na nejlepších místech Dvořákovy síně? Chcete podpořit unikátní rozhlasový symfonický orchestr, jediný svého druhu v České republice, a zachovat hudební odkaz budoucím generacím? Zakoupením Mecenášských vstupenek spojíte zážitek z nejlepšího poslechu a nejlepšího výhledu v sále. Pro 92. sezonu SOČR nabízí limitovaný počet Mecenášských vstupenek v první řadě na balkoně ve Dvořákově síni Rudolfina. Vstupenky můžete zakoupit pro svou rodinu, přátele i obchodní partnery.

Klub mecenášů SOČRu

V Klubu mecenášů SOČRu jsou vítáni všichni, kteří chtějí dlouhodobě podporovat činnost Symfonického orchestru Českého rozhlasu. S tím jsou spojeny unikátní zážitky, které nabízí jak symfonický orchestr, tak Český rozhlas.

  •  Setkání s protagonisty vybraných koncertů
  •  Návštěva zvukové režie během nahrávání
  •  Prohlídka zákulisí Českého rozhlasu a jeho vysílání a další

Firemní partnerství

Firemní partnerství nebo patronát jednotlivých koncertů spojuje výhody propagace společnosti na koncertech SOČRu i ve vysílání Českého rozhlasu formou sponzorských vzkazů.
 

KLÍČOVÉ VÝHODY

  •  Spojení firemní značky s Českým rozhlasem, nejdůvěryhodnějším médiem v zemi
  •  Podpora firemního goodwillu a identity • Pracovně-společenská setkání během koncertů
  •  Benefit pro obchodní partnery a zaměstnance

 

PARTNERSTVÍ NA MÍRU

  •  Dlouhodobá partnerství v různých úrovních
  •  Patronace jednotlivých koncertů
  •  Sponzorské vzkazy na celoplošných stanicích
  •  Koncerty na míru


Každý, kdo se rozhodne věnovat své peníze na podporu kulturního života, si zaslouží úctu a uznání. Staňte se mecenášem a prožijte 92. koncertní sezonu po boku nového šéfdirigenta Alexandra Liebreicha, čestného člena Klubu mecenášů. socr. rozhlas.cz 

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení