Jak nejlépe automatizovat a digitalizovat finanční plánování a řízení

13.05.2021 | , Tuesday.cz
Komerční sdělení


Současná situace znamená pro finanční ředitele a manažery řadu výzev. Často se potýkají s výkyvy cash-flow a stojí před rozhodnutím zda a jak automatizovat a digitalizovat finanční procesy.

Odborný server Měšec.cz vás zve na osmý ročník Finanční konference, jejíž řečníci se zaměří nejen na zvládnutí případné finanční krize a jak ji předpovídat, ale také na využití umělé inteligence a digitalizaci ve finančním plánování a řízení, automatizaci (nejen bankovních) služeb, propojení FinTech s e-commerce a rozvoj otevřeného bankovnictví.

Konference se koná 10. června a letos poprvé je online

Uslyšíte analytiky, finanční ředitele a digitální inovátory z firem jako Alza.cz, Mall Pay, CAFLOU akademie, Tesco Mobile ČR,  Raiffeisenbank, PwC ČR, ČSOB, CTIT, Bankovní identita, CRIF - Czech Credit Bureau a fintechové projekty Lemonero nebo Fidoo. 

Jaký vás čeká program?

Finanční plánování a řízení s využitím automatizace a umělé inteligence

Řídit finance v době krize, nejen té aktuální, je samozřejmě o řád složitější. Odborníci z CAFLOU akademie se spojili s řediteli výrobních a obchodních firem i firem poskytujících služby a dali dohromady desatero, které každé firmě s jejími financemi v krizové situaci pomůže.

Jednou z oblastí, kterou se ve společnosti PwC Česká republika podařilo díky nástrojům využívajícím prvky umělé inteligence výrazně optimalizovat, je příprava finančního plánu a alokace lidských zdrojů. Vladimír Jaroš vám ukáže, jak lze podobné technologie aplikovat na další finanční i nefinanční procesy třeba i ve vaší firmě.

Také Alza.cz se rozhodla své finanční řízení automatizovat tak, aby řešení přesně odpovídala potřebám rychle se rozvíjejícího e-shopu. Na konferenci se od jejího finančního ředitele Jiřího Ponrta dozvíte, jakou cestou šli a jak se jim to povedlo. 

V digitální ekonomice se nejdůležitější měnou stávají data. Jak monetizovat zákaznickou bázi, to bude tématem přednášky Michala Matějičného, CFO virtuálního operátora Tesco Mobile. Provede vás celou cestou od samotného produktu přes správné nastavení IT a reportingových systémů až po práci s konkrétními daty, potažmo zákazníky. 

Je dobré umět na základě strategické datové analýzy odhadnout budoucí vývoj a zákonitosti krize. Znalosti, které můžete uplatnit při finančních, bezpečnostních či obecně datových analýzách, vám ve své přednášce předá analytik a kryptolog Tomáš Rosa z Raiffeisenbank

Moderní platební systémy a FinTech v e-commerce

Malé a střední podniky díky současné krizi čelí často poměrně zásadnímu problému – nemají přístup k financím a růstovému kapitálu. Na to se zaměřil FinTech Lemonero. Připravil platformu, která digitalizuje financování právě tohoto sektoru. 

FinTech projekty podporují růst celého trhu finančních služeb a mění podobu tradičního bankovnictví a plateb. Na rozvoj otevřeného bankovnictví se ve své prezentaci zaměří Ondřej Mikulčík z Asociace CTIT. Zamyslí se také nad budoucí podobou bankovnictví i nad tím, zda by mohly být banky nahrazeny decentralizovanými aplikacemi.

Koronavirová pandemie významně urychlila růst e-commerce, ale změnila i nákupní chování zákazníků. S tím jde ruku v ruce rozvoj moderních finančních služeb a větší propojení e-shopů a FinTech služeb. Co vlastně český zákazník očekává a jaké finanční služby chce využívat? Nejnovější data o českém trhu představí Adam Kolesa z Mall Pay

Digitalizace bankovnictví

Jak jsou na tom s digitálními inovacemi samotné banky? Michaela Lhotková z ČSOB představí virtuální asistentku Kate, první službu tohoto typu na českém bankovním trhu. 

Průvodcem customer journey ve finančních institucích pomocí propojení nových digitálních technologií a rozhodovacích systémů při zachování vysokých standardů compliance i IT bezpečnosti vám budou Petr Kuneš a Pavel Ramert  z CRIF - Czech Credit Bureau.

Buďte s námi spolu s odborníky na digitální inovace, firemní finance a bankovnictví  10. června na Finanční konferenci. I na online konferenci budete mít možnost všem řečníkům klást dotazy, na které vás zajímají odpovědi, a navíc získáte k dispozici videozáznam celé akce. Ke všemu, co vás zaujme, se tak budete moci kdykoliv vrátit. Zaregistrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz

Všichni návštěvníci akce získají zdarma celoroční předplatné časopisu CFO World a půlroční předplatné elektronické verze časopisu Bankovnictví.cz

Partnerem konference je CRIF - Czech Credit Bureau a mediálními partnery jsou pak odborné časopisy CFO World a Bankovnictví , Česká bankovní asociace a weby CardMag a Sdružení pro bankovní karty. Akci organizuje odborný server Měšec.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info
 

Autor článku

Komerční sdělení

Články ze sekce: Komerční sdělení