Seznamte se s nástroji pro efektivní cenotvorbu, expedici a vyhodnocování dat

05.10.2021 | , Internet Info
Komerční sdělení


Praktické a efektivní nástroje jsou nezbytným pomocníkem každého e-shopaře. Na další konferenci z cyklu Chytré podnikání si ukážeme ty nejlepší z nich.


 

Přednášející naší konference z cyklu Chytré podnikání představí efektivní nástroje v e-commerce, které vám pomohou s cenotvorbou, zákaznickým servisem, komunikací, expedicí i webovou analytikou. Ukáží, jak zlepšit cestu zákazníka vaším e-shopem, to znamená přivést ho tam, kam potřebujete, a zároveň přispět k jeho spokojenosti. Podíváme se na nástroje, které vám pomohou vybrat správný zahraniční trh na základě dat z návštěvnosti.

Do jakých témat se tedy už 14. října opřeme?

  • Cenotvorba

  • Expedice jako cesta k zákazníkovi a zisku

  • Cesta spotřebitele napříč e-shopem

  • Generování návštěvnosti na nových (i zahraničních) trzích

  • Vyhodnocování dat o zákaznících

  • Reklamní kanály a nastartování růstu v e-commerce

  • Zákaznický servis e-shopů

S kým se na akci potkáte a o jakých nástrojích budeme mluvit? 

Jak nastavit správnou cenu produktů na e-shopu

Cena hraje klíčovou roli při rozhodování zákazníka o tom, zda u vás nakoupí nebo ne. Jak ji ale správně nastavit? A je ta nejnižší cena ta nejsprávnější? To se dozvíte od Petra Bláhy z Disivo. Z přednášky si navíc odnesete sadu konceptů na zlepšení vaší cenotvorby, které můžete použít hned další den. 

Jak správně získávat a hlavně vyhodnocovat data o zákaznících

Klíčem v každém businessu jsou data a měření. Čím víc dat o svých zákaznících máte, tím lépe je poznáte a tím lépe můžete reagovat na jejich potřeby. Michal Vošahlík z Digital Vision vám ukáže nástroj, díky kterému dokážete všechna vaše data o zákaznících správně zanalyzovat a vyhodnotit. 

Jak si vybrat správný trh pro mezinárodní expanzi?

Zvolit Německo s více než 80 miliony obyvatel, nebo raději Polsko? Nebo bude lepší zaměřit se na pobaltské země, kde je menší konkurence? Max Riis Christensen a Martin Šulc z z MakesYouLocal předvedou nástroje pro generování návštěvnosti na nových trzích a ukáží způsob, jak lokalizujete svůj obchod pro novou zemi během 4 týdnů. Uslyšíte o společnostech, které již v zahraničí uspěly a i jak to dokázaly.

Jak co nejlépe využít chytré vyhledávání 

Václav Soukup z MEDIA FACTORY si posvítí na to, jak i ve výsledcích vyhledávání můžete uživatelům strategicky předložit obsah podle toho, co vy jim potřebujete ukázat, a jak využít feedback, který vám statistiky vyhledávání dávají, k dalšímu rozvoji vašeho podnikání. 

Jak pomocí expedice zvýšit zisk a udržet si zákazníka

Pomocí jednoduché automatizace můžete zefektivnit expedici i samotné doručování zboží a nabízet tak svým zákazníkům vyšší komfort nakupování. Zefektivněním logistických procesů samozřejmě ušetříte čas i peníze.  Systém expedice Balíkobot.cz představí Pavel Kročák.

 

A to zdaleka není všechno. Program konference Efektivní nástroje pro e-commerce si můžete prohlédnout na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat. Sejdeme se 14. října v Hotelu Jalta na Praze 1 v 9 hodin. 

Generálním partnerem akce je Amazon Czech Republic Services, dalšími partnery pak Balíkobot.cz, Disivo, EUROFAKTURA, MakesYouLocal, MEDIA FACTORY GROUP, UPgates a produktovým partnerem je EasyEvent. Akce se uskuteční za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK), organizátory jsou odborný server Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení