ČSAD Praha holding jako provozovatel autobusového nádraží Florenc chce projekt Florenc Gate realizovat a bude pokračovat v krocích, které jeho realizaci umožní. S Pentou jsme se chtěli dohodnout tak, aby mohly na pozemcích vzniknout oba projekty. Penta však této možnosti dosud nikdy nevyužila,\" sdělil serveru iDnes.cz ředitel ČSAD Pavel Vráblík.
Penta je podle Mravinace na tuto variantu připravena. \"Když jsme v květnu představili projekt veřejnosti, jasně jsme řekli, že pro realizaci jeho části u autobusového nádraží se musíme dohodnout s majitelem pozemku. Pokud se tak nestane, bude projekt o tuto část menší,\" řekl dnes Mravinac ČTK. Plánované obchodní centrum má vzniknout podle návrhu architektonického studia nedávno zemřelé slavné britské architektky iráckého původu Zahy Hadidové. Tvořit ho má osm budov.
Podle Mravinace chce Penta zmíněnou oblast v okolí Masarykova nádraží rozvíjet na základě konsensu s magistrátem, městskými částmi i vlastníky pozemků. \"Chceme, aby toto širší centrum města bylo řešeno jako celek, bylo dobře prostupné a celkově sloužilo k užitku veřejnosti,\" doplnil Mravinac.
Penta podle něj nejdříve podala námitku proti neexistující koordinaci, poté se odvolala. \"Podobně se k tomu staví i magistrát a Praha 1. S vlastníkem pozemku jednáme a nevylučujeme možnost, že odvolání nakonec stáhneme,\" dodal Mravinac.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
