\"Vyvíjíme ve spolupráci s CRRC nový koncept železničních služeb. Technologická řešení a spolehlivost CRRC vedla k vývoji zcela nové generace železničních jednotek, které kopírují potřeby zákazníků a technologický vývoj. Nové vlaky budou vybaveny technologiemi vyvinutými v Leo Express,\" uvedl výkonný ředitel Leo Express Peter Köhler. Nyní společnost provozuje pět souprav Flirt od švýcarského výrobce Stadler.
Soukromá společnost Leo Express zahájila činnost v roce 2013 jako železniční přepravce. Provozuje kromě osobních vlaků autobusové linky. Letos v červnu firma koupila dopravní společnost TigerExpress zaměřenou na autobusovou a minibusovou přepravu. Loni dopravce, který patří podnikateli Leoši Novotnému, snížil ztrátu na 67 milionů korun ze 135 milionů Kč v roce 2014. Letos v pololetí firma hospodařila se ztrátou 31 milionů korun.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
