„Pobočky budou mít svou roli i v budoucnu, zvláště pak při řešení specifických požadavků. Klient bude náročnější a na pobočky bude spíše chodit konzultovat složitější potřeby, především z oblasti investic, bydlení a pojištění. Při úpravě poboček ČSOB využíváme zkušenosti z obslužného modelu pro každodenní drobný servis základních produktů a služeb používaný v Era finančních centrech, které spojujeme se zkušeností z poboček ČSOB v oblasti poradenství a prémiových služeb,“ říká Martin Vašek, výkonný ředitel útvaru Klientské služby ČSOB.
Co je nového v redesignovaných pobočkách
ČSOB vytvořila nový model a standardy obsluhy a navrhla členění obchodních míst do tří obslužných zón: Convenience zóna, Poradenská zóna pro řešení komplexních potřeb klientů v oblasti bydlení, zhodnocení úspor a ochrany majetku a života a v neposlední řadě Premium zóna pro bonitnější klienty. Pobočky nově nabízí příjemný a vzdušný prostor a klient si může vybrat místo, kde chce být obsloužen. Na všech pobočkách je klientům k dispozici wi-fi síť zdarma, na LCD televizích najdou nabídku produktů a služeb a nový komunikační styl se promítá do všech marketingových materiálů.
Pozitivní ohlas na biometrii
Nově také mohou klienti ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny na všech pobočkách a finančních centrech podepisovat smlouvy k účtům, kartám, elektronickému bankovnictví i úvěrům prostřednictvím biometrického podpisu. „Za poslední měsíc se biometricky podařilo uzavřít přes 80 tisíc dokumentů a do dvou let bychom rádi toto číslo zdvojnásobili,“ doplňuje Martin Vašek.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
