Marketingová kampaň je určena pro všechny klienty, kteří si kdykoli během června sjednají půjčku a zaregistrují se na stránkách www.faircredit.cz. Soutěží se o nejrůznějších 100 letních cen, ať již jde o kola a koloběžky, plážové stany, fotbalové a volejbalové míče.
“Chceme všem zákazníkům, kteří uvažují o půjčce sdělit, že na ně čekají férové podmínky a i něco navíc,” říká Ing. Tomáš Konvička, obchodní ředitel Fair Credit. Akce bude podpořena billboardy, citylight vitrínami, digitálními TV obrazovkami v ambulancích v rámci celé České republiky. Outdoorovou reklamu doplní online reklama, zejména pak nákup PPC reklamy, displejová reklama na portálech mediální skupiny CNC a finančního webu www.finance.cz.
Kompletní pravidla jsou uveřejněna na www.faircredit.cz.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
