Koncern PSA se podle zdrojů domnívá, že před převzetím značky Opel obdržel zavádějící informace ohledně její strategie pro snižování emisí. Francouzská automobilka tento měsíc uvedla, že bude muset převést modely Opelu na své technologie s nižší spotřebou rychleji, než původně plánovala, aby tak snížila emise oxidu uhličitého před postupným zavedením nových emisních limitů v Evropské unii v letech 2020 a 2021. PSA vyrábí automobily Peugeot a Citroën.
PSA již podle dvou zdrojů agentury Reuters automobilce General Motors oznámila, že jí podle názoru PSA kvůli zavádějícím informacím o emisní strategii Opelu dluží přes půl miliardy eur. Podle jednoho ze zdrojů chce PSA od General Motors získat zpět 600 až 800 milionů eur (15,3 až 20,4 miliardy Kč).
Mluvčí GM David Caldwell se k otázkám ohledně finančního požadavku PSA a obvinění z poskytnutí zavádějících informací odmítl agentuře Reuters vyjádřit. Situaci odmítl komentovat i mluvčí PSA Bertrand Blaise.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
