Adidas v posledních letech otevřel továrny v jihoněmeckém Ansbachu a v americké Atlantě ve snaze přiblížit výrobu zákazníkům. Továrny s označením \"Speedfactory\" byly součástí snahy podniku o rychlejší dodávky nového zboží na klíčové trhy, i reakcí na rostoucí mzdy v Asii a vyšší přepravní náklady.
Podrobnosti o důvodech uzavření továren firma v dnešní zprávě pneposkytla. Podle agentury Reuters se nicméně ukázalo, že tyto závody jsou nákladné a že používané technologie je obtížné rozšířit na různé produkty.
Firma původně plánovala globální síť podobných závodů. Továrnu v Ansbachu otevřela v roce 2016 a továrnu v Atlantě v roce 2017. Výroba v těchto závodech skončí podle dnešní zprávy nejpozději v dubnu příštího roku.
Adidas v minulosti přesunul většinu své produkce z Evropy do Asie. Firma se nyní spoléhá zejména na smluvní dodavatele z Číny a Vietnamu, uvedl Reuters.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
