Zhruba 40 procent všech transakcí Komerční banky se realizuje tzv. alternativními kanály, kterými jsou telefon a Internet. Při příležitosti dvouletého výročí vzniku Telefonního centra v Liberci to vera řekl ředitel odboru elektronického prodeje Tomáš Vaníček. "V lednu loňského roku naši expresní linku využívalo 13.805 klientů, o rok později to bylo 29.556 a nyní využívá služeb telefonního bankovnictví KB 32.133 klientů," upřesnil.
Dodal, že s růstem klientely přibývá i zaměstnanců. Při zahájení provozu pracovalo v Liberci 30 lidí v telefonní centrále a 20 telefonních bankéřů. "Jak se rozšiřovaly služby centrály pro celou republiku, zvýšil se počet zaměstnanců v libereckém centru na 127 lidí v centrále a 97 telefonních bankéřů," řekl Vaníček.
KB předpokládala, že do pěti let bude liberecká centrála zaměstnávat zhruba 250 lidí, ale podle posledního vývoje se KB na tento stav dostane mnohem dříve. "Už v současné době zapracováváme dalších 30 lidí," poznamenal ředitel.
Zdroj: ČTK